top of page

Bali Love <3


I´m in Bali, how lovely!? Bali is amazing, it´s so green and beautiful. It´s genuin and people are really friendly. And everything is pretty cheap. I have been here for a week today and leave on Wednesday for Seoul, South Korea. Until then I will just relax, do yoga, eat fruit, have massages and enjoy the sun. If you ever think about traveling to Bali, pleas do!

In Korea I´m looking forward to see Soo and her family, it´s gonna be so interesting to visit and I am exited.

This was a short one, it´s not much to say more then I´m loving it. Look at the pictures instead. Lots of love! <3

Jag är på Bali, underbart! Bali är så grön och så fint, människorna är snälla och hjälpsamma och allt är Såå billigt. Jag har varit här en vecka idag och ska stanna till på onsdag innan jag flyger vidare till Seoul, Syd Korea. Så tills dess ska jag bara ta det lugnt, yoga, äta frukt, gå på massage och njuta av solen. Om du någonsin funderar på att åka till Bali, sluta fundera och åk.

När jag kommer till Korea ser jag fram emot att träffa min vän Soo och hennes familj, ska bli så intressant och kul att se en stad, förmodligen totalt annorlunda från vad jag tidigare sett.

Kort inlägg idag, inte mycket mer att säga än att jag älskar Bali! Ni får kolla på bilderna istället.

kärlek! <3


Utvalda inlägg
Titta in snart igen
När inlägg har publicerats hittar du dem här.
Senaste inlägg
Arkiv
Sök efter taggar
Inga taggar än.
Följ oss
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page