top of page

Dance Workshops in Sweden


Vill bara berätta att jag haft två fantastiska dance workshops i Örebro denna helg. Igår, Lördag på Showdansskolan Entré som varit min hemstudio i 10 år, det var så roligt att vara tillbaka där, kändes som vanligt som hemma! Eleverna var blandade gamla och Nya för mig, vilket också var roligt. Alltid roligt att se nya ansikten men också de välkända som man år efter år.

Idag, Söndag var jag på Tegelbruket i Örebro, och hade Workshop i Massive Communitys regim. Det var fantastiskt! Så underbara människor som tog sig dit för att dansa med mig. Salen var helt full, så vi fick byta till en annan. Deras energi var helt magisk! Tack!

Det är sådana här helger som får mig att förstå att jag älskar mitt yrke. Det är fantastiskt att få möjligheten att arbeta som danslärare. Tack alla mina fantastiska elever!

klicka här för VIDEO eller se den ena nedan

__________________________________________________________________________________________

I just want to tell that I spend the weekend with amazing students teaching two workshops in Örebro Sweden.

Yesturday, Saturday at show dance school Entré who been my home studio for ten years, I love it there and it always feels like coming home. It was some of my old students who came but also some new faces.

Today, Sunday I taught at Tegelbruket in Örebro, for Massive Community. It was amazing! The Studio was full and the energy lovely, so happy for all of you how came to dance with me. Thank you!

I love my profession, and it´s weekends like this who helps me to remember that. It´s rewarding to be a teacher of Dance! Thank you to all my fantastic students!

Click here to see the videos or watch one of them here


Utvalda inlägg
Titta in snart igen
När inlägg har publicerats hittar du dem här.
Senaste inlägg
Arkiv
Sök efter taggar
Inga taggar än.
Följ oss
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page